2010 - Reisverslag uit Berwang, Oostenrijk van Jeanne-Marie Croix - WaarBenJij.nu 2010 - Reisverslag uit Berwang, Oostenrijk van Jeanne-Marie Croix - WaarBenJij.nu

2010

Door: Jeanne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Jeanne-Marie

09 Januari 2010 | Oostenrijk, Berwang

Happy New Year, Happy New Year,
may we all have a vision now and then
of a world where every neighbour is a friend...

Nogmaals een gelukkig nieuwjaar gewenst aan iedereen, vanuit een regenachtig maar tropisch Jakarta. Wij zijn gisteren aangekomen, na een lange maar prima reis met een uur vertraging. De was is allemaal al gedaan (wat een luxe he), dus daar zijn we vanaf, maar de jetlag nog lang niet... De meiden gingen gisteren om 02.00 uur 's nachts pas slapen. We hebben nog twee nachtjes om ervoor te zorgen dat ze om 19.00 uur gaan slapen. Nou ja, we zien wel.

WAT WAS HET WEER GEWELDIG in Nederland (en Oostenrijk)! We hebben werkelijk genoten. En wat een sneeuw zeg!! Op de voorlaatste dag hebben wij maar liefst 5 uur gereden over een trip van 1 uur... dat was wel een beetje teveel van het goede. En dit weekend wordt het helemaal bar en boos begreep ik: veel sterkte allemaal met deze Noord-Poolse weersomstandigheden!

Iedereen super-super-superbedankt nogmaals voor alle gastvrijheid. Het is toch best een invasie met vier man extra in je huis. (Met luizen, nota bene. Er zaten waarschijnlijk luizen in de helmpjes van de kinderen tijdens het skiën, dus dat was ook nog even een leuk extraatje. Maar daar hebben we het maar niet meer over). Bedankt voor de logeerpartijen, het mee-eten, de was die is gedaan, de oppasservice, het lenen van de auto, de supervele kado's, enz. enz. enz.

We kunnen komend jaar gelukkig wel wat terugdoen; qua gasten staat voor dit jaar ook genoeg gepland. Even een voorschot: oma en opa Knippen, oma Noor en opa Snor, tante Petri en oom Mikel en Valentijn, Madelief en Josefien met Pieter, Rian en Joshua, Herbert, Jolanda, Marit en Tirza (misschien?), Carolien, Rolf en Ties, Wendy en Jake, Imke en Loïs, Femke, Charlotte... en iedereen die ik vergeten ben.

We proberen er weer net zo'n fantastisch jaar van te maken als 2009, hopelijk met wat minder overstromingen, bomaanslagen en aarbevingen. Tot de zomer, want dan komen we vast weer even bijtanken.

Selamat 2010!!!

• 10 Januari 2010 - 21:37

De Timbo's :

Al weer een beetje opgewarmd daar???? Vandaag weer sneeuw gehad in 7-naar....kinderen krijgen er gek genoeg maar geen genoeg van...ongelovelijk maar in NL zijn alle sneeuw-/schaatsartikelen uitverkocht en op winterbanden enorme levertijden...succes met het aanpassen op de schooltijden, wij hebben er al weer een weekje opzitten, héérlijk rustig! Liefs van ons 4

• 11 Januari 2010 - 20:26

Frank:

He luitjes hoe is het. Kerst was leuk in de sneeuw! Wij zaten een weekje op tenerief met de jongst mannen want joep was met Fran naar Tailand! Nu weer met frisse moet aan de gang alle bij in de nieuwe banen. Mel werkt sinds 1 oktober bij Johnson Diversey ook hier op het utrechtse industrie terrein scheelt een hoop stress met kinderen ophalen. Ha ha gaat het goed met directeuren in Jakarta Roger? Wat en wanneer komt de volgende way up? Groeten Naud rein Joep Mel en Frank

• 27 Januari 2010 - 15:27

Nina:

IK HEB GEBOEKT!!!
    Ik kom 20 april aan!!
    Joepieieieie!

• 16 Mei 2010 - 13:02

Danny Klaassen:

Hoi Hoi
    Hoe is het met jullie? Met mij gaat alles goed en op de kleine keizer ook. Heet nu tegenwoordig allio. Wat zijn de meiden groot geworden. Ze vermaken zich volgens mij goed, druk met allerlei sporten enz. Echt leuk om te zien hoe ze ook veranderen nu ze ouder worden. Cato lijkt nu veel op Julie. Nou groetjes aan de kids en leuk dat ik het zo nog even kon zien hoe het met jullie gaat.
    Succes verder.
    Liefs Danny