Elk einde is een nieuw begin - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jeanne-Marie Croix - WaarBenJij.nu Elk einde is een nieuw begin - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jeanne-Marie Croix - WaarBenJij.nu

Elk einde is een nieuw begin

Door: Jeanne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Jeanne-Marie

12 December 2009 | Indonesië, Batavia

Wij sluiten het jaar af! Aanstaande vrijdag vliegen we voor Kerst en Oud & Nieuw naar Nederland. We hebben een topjaar gehad, waar we met veel plezier op terugkijken.

Een bevlogen jaar was 2009, met ontzettend veel hoogtepunten. We hebben iedereen ontzettend gemist, maar de verhuizing naar Jakarta hadden we niet willen missen!

Vandaag is er nog een nieuw hoogtepunt bijgekomen doordat Julie haar A-diploma met vlag en wimpel heeft gehaald.

Voor iedereen alvast hele fijne Kerstdagen gewenst en een prachtig 2010!

Voor volgend jaar maak ik weer een nieuw reisdagboek, zodat ik dat ook kan laten vastleggen in een 'hardcopy' fotoboek.

Bij dit laatste bericht nog foto's van de Sinterklaasviering in Jakarta en wat Kerstsferen. En een filmpje van het diplomazwemmen van Julie.

Tot snel en anders tot mails, skypes, smsssst, hyvessst, of andere nieuwe media.

Veel liefs van ons en tot volgend jaar!

... en ook nog even wat foto's toegevoegd van het Kerstoptreden van de meisjes op school...

• 12 December 2009 - 11:53

Wendies:

Woop woop, yay for Julie!
    Jullie ook fijne feestdagen in Nederland.xx Wendy, Dan en Jake

• 13 December 2009 - 11:32

Wendy, Thijs En Daan:

Hallo,
    Gefeliciteerd Julie met je A-diploma! Super goed! Thijs zegt net "he, dat diploma is hetzelfde als de mijne!".
    En Thijs vindt dat Cato op Julie is gaan lijken.
    Wat een mooi plaatje, jullie met z'n vieren!!
    Goede reis naar NL en heel fijne feestdagen!
    Liefs
    Wendy, Thijs en Daan (en ook van Bas)

• 14 December 2009 - 07:55

Ingrid, Novartis:

He family,
    Leuk om te lezen hoe het jullie afgelopen jaar is vergaan. Voorspoedige reis naar NL, een gezellig verblijf en net zo'n mooi 2010 gewenst op Java als dit jaar!Roger, d'r staat hier altijd een bakkie klaar. Groetjes, Ingrid vd Lest

• 15 December 2009 - 14:10

Gerrit En Mady:

Wij wensen jullie een fijne tijd in Nederland en de beste wensen voor 2010.
    Groetjes en liefs van uit Oman,
    Tante Mady en Oom Gerrit